n

n

27 martie 2011

Cartofi in pamant

Ieri am pus cartofi si din pacate nu sunt asa grozavi. Le-am pus intradevar pamant bun, adus de pe malul paraului dar astazi cand am fost la ai mei si am vazut cum arata cartofii de samanta, mi-am dat seama de greseala.Ai mamei erau de trei saptamani in balconul inchis, la lumina si lastari nu au mai apucat sa creasca in nestire plus ca sau colorat inspre verde si sau ingrosat putin. Ai mei erau cu lastarii albi desii au fost tinuti sub masa din bucatarie, se pare ca nu au avut destula lumina. Culmea este ca eu i-am spus mamei unde sa-i tina si cum sa faca cu ei. Asta e, in zilele urmatoare trebuie sa ajung la gradina si sa ma apuc de pus cartofi.
Se vede deosebirea dintre ei. Nu am pus cartofi niciodata, pretul lor ieftin plus posibilitatile mele au fost motivele, dar la pretul la care sunt acum, cred ca este cazul sa fac acest pas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu