n

n

18 martie 2011

Jurnal-

Maine, daca nu ploua, ma pun pe brazdat in gradina. Am cautat prognoza pe urmatoarele zile, duminica ar putea ploua si bine ar fi, sper sa nu se insele vremelnicii.Nu stiu, nu am un plan bine stabilit pentru maine, am alte ganduri grele care ma tin langa ele, dar asta este o cu totul alta poveste. Vreme fara ploaie de va fi, voi merge sigur, trec pe la micul magazin ce se ocupa de domeniu si in functie de cat de mult reusesc sa o trag de limba pe vanzatoare, hotarasc ce va fi. Banuiesc ca voi putea sa ma ocup si de pomi, intai ar fi bine daca as gasi macar un minut ,un vecin disponibil pentru aranjat pomii. Mai apoi, dupa practica, voi putea singur sa-i aranjez.
Nu stiu, chiar nu am idei despre ziua de maine si-mi pare ca acum scriu in van.
Pe maine!

Am adaugat, asa, ca o mirare, catelul celor ce au gradina dintre pomi.Asa-i ca se mira frumos iar lantul ce-i atarna de gat, nu isi are nici un rost!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu