n

n

17 martie 2011

Jurnal-Japonia

Dupa adolescenta, in anii ce au urmat, am priceput ca daca prieteni mei o duc bine, o parte din binele lor ma va inconjura si pe mine. Ani ce au trecut mi-au confirmat aceasta parere si impreuna cu ei am putut trece mai usor prin viata.
Acum aceeasi simtire o am si fata de Japonia, o tara tare indepartata geografic, cu tarie cred ca nu este asa si ca ceea ce se intampla cu acel popor are urmari si asupra mea.
Cred ca daca prietenul meu, omul din Tara Soarelui Rasare o duce greu, o parte din greutatea lui ma va inconjura si pe mine, indiferent de distanta.
Am o parere de rau pentru acei oameni, pentru ceea ce traiesc acum, dar am si credinta ca vor reusi, toata istoria lor a demonstrat acest fapt, sunt oameni puternici avand in gene simtul ca tara este pe primul loc si ca impreuna pot reusi orice.
Cred ca incepand cu Adam si Eva, suntem toti legati unii de altii chiar daca nu ne simtim sau nu ne stim.
Dumnezeu ne-a daruit sa fim impreuna. Sa ramanem asa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu