n

n

3 iulie 2011

Gradina de legume la inceput de iulie

Au fost zile frumoase pentru gradina, cu ploi si nori incarcati deasupra ei.Ieri am facut o mica plimbare printre legume, m-am minunat de pamantul umed si o clipa mai indelungata am stat la marginea stratului de rosii. Arata bine, doar unele ma ingrijoreaza, cele ce si-au lasat frunzele inspre pamantul umed- nu-l ating dar stropi de ploaie lovind pamantul au patat frunzele in unele locuri. Acum ingrijorarea nu este asa de mare fiindca plantele inca stau frumos asezate in vatra lor dar in curand prin cresterea lor se vor atinge si atunci va fi mai greu fiindca vor forma un intreg corp iar de o parte a lui se va imbolnavii, se va transmite peste tot.
Am privit si restul gradinei, cu multe din legume am ramas in urma, mazarea (pe care ma bucur ca am cultivat-o), dar mai ales spanacul(o mare dezamagire)-sunt principalele motive pentru care am pus in gradina unele seminte mai tarziu decat ar fi trebuit iar rezultatul se vede prin marimea mica a castravetilor, a fasolei si a ardeiului. Pana la urma gandesc ca isi vor face si ele treaba, mai bine sa ma bucur acum de pamantul incarcat de apa al gradinei fiindca stiu ca o seceta va venii si atunci va fi greu.
Acum in gradina ma ocup de buruieni si de aerisit pamantul cu ajutorul sapei, intre rosii nu ma bag sa le satisfac nevoile pana ce pamantul nu se zvanta, le las in pace, neatinse.
Am rarit morcovii a doua oara, parca, si am cules pentru a doua oara dovlecei.
Usturoiul(0 parte), ceapa, pastarnacul si patrunjelul o duc bine- cam astfel arata gradina acum.
In rest, sa fim sanatosi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu