n

n

26 iulie 2011

Poze cu verzi si rosii



Astfel arata rosiile acum si privind pozele nu stiu de ce o parere de plante nebagate in seama, inconjurate de buruieni, fara de stapan, da o alta imagine realitatii din gradina. Imi pare ca pozele mint si-n acelasi timp ca spun un adevar al lor- eu stiu cel mai bine fiindca sunt acolo si fiindca inca nu am auzit o rosie plangand. Sunt fericite- credeti-ma!


Adevarat este ca rosiile gradinei mele traiesc alaturi de buruieni dar acest fapt se intampla fiindca incerc sa ating rosia si tot ceea ce o inconjoara cat mai putin posibil,- nu prea ii plac oamenii- mi-a spus asta intr-o seara in care beam un pahar de bere si-l ascultam cantand pe Grigore Lese.

Primele rosii din gradina- adevarat ca sunt cirese si ca abia se vad dar... sunt primele...


Acum, printre rosii si buruieni, privesc, astept si ma bucur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu