n

n

26 aprilie 2011

Din gradina tarii

Ce se mai intampla prin tarisoara noastra?
Romanii au talent, o emisiune cu un inceput interesant dar cu un final de toata jena. In fapt prin acel final, romanii au aratat ca intradevar au talent.
Lume a murit, alta sa nascut.Au murit multi miei, altii nu sau nascut.
Intr-una din zile am privit ciresul pus din toamna- avea o floare, o singura dar prima floare. Si m-am simtit implinit prin acea floare si m-am zambit-am pus in sfarsit un pom in pamant si pamantul acum il creste.
Exista si un al doilea, un par.
Se crede mai tare decat ciresul- el e mai cu fite si posibilitati, el e mai par, ce mai!

Nu ploua si in gradina aud spanacul strigand, morcovii, patrunjelul si rosiile, abia au glas- crusta mult prea tare, nu le lasa sa vada lumina zilei. Un strigat razbate din gradina, ascult si tac si-mi zic- ce bine ca mazarea si usturoiul au radacini ce ajung la umezeala adusa de fostele ploi, ce bine ca salata este descurcareata, ce bine ar fi sa (a)ud gradina.
Bietul spanac- mai cu viata, ba! Nu fi trist, o sa vina si ploaia...sper.

Ieri am prajit si niste carne pe un gratar. Nu, carnea nu este putina, gratarul l-am facut cand juniorul meu avea vreo trei, patru ani iar acum gratarul a ramas mic. Nu fac altul, e de criza...pare ca tara asta o duce tot intr-o criza...mai bine ma linistesc si mai privesc o data gratarul.

M-am calmat, pot sa dorm linistit ...intr-o Romanie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu