n

n

21 aprilie 2011

Prima lalea- bucurie pentru privire

Prima lalea in gradinita sotiei mele. Spun ca apartine ei fiindca in acea gradinita se afla bucuria ei, miraculoasa este fememia prin placerea fata de frumos. Eu trebuie sa ma uit insistent la aceste flori, si ma chinui sa inteleg de ce ele exista si de unde atata simt de bine pentru o femeie!? Aceasta este o realitate si o accept, dar eu, practicul din mine se bucura la fel de mult de frunza salatei sau de rosia verde- ele sunt florile mele. Si astfel gradina noastra prin simturile noastre de bine este tot timpul o gradina de flori.



Nu stiu ce pot sa mai scriu, nu este ceva senzational, ceva iesit din comun, pur si simplu exista.Am si eu o floare ce imi este draga- apartine anului trecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu