n

n

10 aprilie 2011

Pomana electorala cu viitor

Pomana electorala cu pesti, pesti cu inceput de imputenie, in curte de biserica, biserica ortodoxa, de neam mult, mult roman la pomana, pomana electorala...
Imaginatie- ba Gheorghe, trebuie sa mutam pesti din iazul mare in cel mic, or sa moara o parte din ei, sti tu, am patit-o si anul trecut, ce facem?
-...Nu stiu ma...
-Auzi, nu-i putem da,? vorbesti tu cu domnul...poate-i dam ca pomana, ca daca iasa ei poate prindem vreun contract, sti tu, cum am prins in trecut.
Suna telefonul- Va salut domnul..., ce mai faceti? Uitati care este treaba, avem niste peste...
Suna telefonul- Sarut mana domn parinte, ce mai faceti? Uitati care este treaba, avem niste peste...
-Da, se poate, la noi in curtea bisericii, da bine la oameni dar stiti, am si eu un baiat, nu a-ti putea sa...
Soferul Dorel invarte volanul masinii incarcata cu peste, un telefon ii zbarnaie in buzunar.
-Iubi, ce faci? poti trece pe la mine acum?
-Trec, da sa sti, nu pot sta mult, am niste peste de dus si mi-e frica sa nu se strice.
Si-n timp ce Dorel isi facea treaba, oamenii stateau in curtea bisericii, asteptand pestele promis, primisera telefoane si acum erau nerabdatori.
In final, oamenii se inghesuiau in curte de biserica pentru o plasa cu doi pesti in ea.
Credeti ca asa ceva nu este posibil? Este.
Am privit imaginile televizate si-n acel moment mi-am dat seama cat rau a facut comunismul, sufletului de om.A inoculat in noi pomana si acum o simt si traiesc si cei care o dau si cei care o primesc. Cei mai tineri nu pot a intelege ceea ce spun dar prin neintelegerea lor au puterea de a schimba si o vor face cand le va venii vremea.
Gheorghe,domn parinte, Domnul si Dorel fac acum parte din viata noastra dar nu au nici o sansa in fata cumnatei mele, Corina, care la cei douazeci de ani imi da lectii de normalitate.
Si ma simt multumit ca am viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu