n

n

21 aprilie 2011

Indoiala

Exista un film pe HBO, Indoiala. Zilele acestea am trait acest film si am trecut prin toate starile prin care a trecut si eroul principal. Nu a fost placut deloc sa nu-mi pot demonstra nevinovatia, sa ma plec cu ciuda si sila in fata acuzatiilor unor oameni cu putere financiara, de care depinde in parte traiul meu din aceste zile.
Cineva ma iubit insa si deosebirea fata de film in care eroul principal pleaca lasand un mare semn de intrebare in urma sa, a fost ca INDOIALA in cazul meu, a disparut.
In locul ei mi-a ramas un gust amar in suflet.
Si mai cred ca-indoiala ca si gelozia, sunt un mare rau si ca ele pot macina si nenorocii un om.
In viata am incercat sa ma feresc de ele si nu am nici o indoiala ca am reusit.
Pacat ca unii din jurul meu nu au reusit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu