n

n

15 mai 2012

DA--cel mai drag cuvant

Ploaie...si gradina se bucura...si atunci cand ploaie este, timp de intrebari este---am baut vreodata lapte cald, intr-un grajd, din oala in care tocmai a fost muls?----am mancat flori de salcam?---am vazut cum se sacrifica un vitel pentru mancarea zilnica?---cum se zbate un peste de durere fara puterea de a striga?----cum se naste o rosie dintr-o samanta?---cum se simte trupul si mintea pe varful Retezat?---am fost vreodata vecin cu trecutul fiindca de multe ori simt ca l-am uitat?---zambet intr-o clipa de zi numita printr-o cifra, am avut?---simt bun am avut atunci cand am cazut frant de oboseala faptului bine facut?-----prieteni inca mai am?---bine imi pare ca sunt pe acest pamant romanesc?---lan de in si de canepa am simtit?---si inca cate intrebari ar mai fi de pus in aceste zile de ploaie, si toate cu un raspuns---DA------------DA, cel mai drag cuvant

4 comentarii:

  1. Ai simtit vantul sarat al marii pe buze? Ai ascultat ploaia? Ai mancat caise verzi? Ai citit ziare mirosind a tus? Ai citit Haruki Murakami? Te-ai gandit sa scri o carte? Ai vazut Calea Lactee? Si la mine ploua.

    RăspundețiȘtergere
  2. Respect pentru raspuns si cat mai multe intrebari ce vor lasa in urma lor un DA

    RăspundețiȘtergere
  3. cata poezie printre randurile tale din gradina! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. fiindca este de bine sa ne asezam la masa, multumiti si impliniti si dincolo de toate acestea, un zambet nerabdator sa ne astepte.

    RăspundețiȘtergere