n

n

8 mai 2012

Detalii

detalii- sunt prea multe si prin plurarul lor parca nu au sfasit--astazi am vazut acest nesfarsit---prin nevoia si dorinta vecinilor de a fi mai buni in incaperi, in pamanturi si-n placerea de a arata ca ei sunt mai sus - de parca noi toti, ne-am fi nascut pentru a implini asa ceva. Acum scriu despre vecinii gradinii mele, dreptate le dau intr-o parte, fiindca dorinta de a fi mai bun decat cel de langa tine, naste concurenta si prin ea, totul se duce undeva in sus, si bine este.... ...greu si fara de inteles este nemarginea implinirii-- unde, cand si cum isi are ea sfarsitul? Fiindca banuiesc ca la un moment dat, eu si vecinii mei vom obosii, ne-om odihnii si pe mai departe vom lasa copiii nostri sa se intreaca in inaltime, in lungime si-n greutate ...in acest sfarsit de scris beau un pahar cu apa si linistit ma simt fiindca simt ca toate acestea nu au nici o legatura cu morcovii, rosiile, salata mea si intreaga gradina de legume... ...Detalii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu