n

n

17 mai 2012

Gradina din apartament--Hunedoara

orizont
si pe mai departe
sau inapoi
in gradina
din apartament
si-n curtea unde
un brad a vrut sa plece
iar eu nu l-am lasat
orizont in gradina mea... Hunedoara se afla la capat de linie de tren, mai departe nu poate, nu are unde sa mearga mai departe, dealuri..., prea putinul raspuns din partea banului o fac neinteresanta pentru cei de la centrul puterii si astfel ramanem undeva departe de o parte a acestei tari, acum trec dricuri pe strazi prin megafoanele carora se aud cantece, pareri si indemnuri de a vota un candidat la primaria unui oras chinuit de un prezent trait de oameni ce sau pravalit peste el din toate colturile tarii in trecutul lui comunist in care munca, combinatul siderurgic si ocrotirea partidului le daruiau toate conditiile de a fi oameni---,saraci in adevar, adevarat---dar parca mai altfel... nu am cum sa regret acele vremuri in care peste Hunedoara, un combinat siderurgic bubuia, in care zapada se inegrea la primul fulg de nea, ... acum totul este alb ---mi-am nascut gradina
...este un furnal... ...va rog eu, cumparati aceasta imagine chiar........ daca ea nu este de vanzare...

2 comentarii: