n

n

30 iunie 2011

Gradina din apartament

Este ploaie peste pamant si cu fiecare strop cazut, pamantul gradinei sare in sus de bucurie alaturi de legumele obosite de prea multa seceta si de tentativele mele de udare. Este bine acum in gradina si in gand am a lasa legumele macar o zi sa se bucure singure, impreuna.
De aici, din apartament, gandind la gradina, o singura grija ma inconjoara, oare cum se descurca rosiile mele in aceste zile pline de nori, de ploi, de vreme rece? fiindca stiu ca in incapatanarea mea de a nu le stropii deloc cu solutii s-ar putea sa gresesc si sa le pierd- am mai patit asta si totusi continui gandind ca din greseli am avut de invatat si ca de data asta nu va mai fi la fel. Sincer sa fiu, nu sunt chiar atat de increzator in mine fiindca am cumparat pliculetul minune care combate mana, il am la gradina pus deoparte. Si totusi, nu ma las, rosiile stiu si au simtit asta dupa felul in care m-am comportat cu ele, multe pretenti au in atingere si-n vecinatatile pe care le au iar eu am incercat sa le satisfac toate dorintele.
Daca reusesc, aflu incetul cu incetul, cu fiecare zi in care ma strabat prinre reginele rosii si de voi reusii ma voi simtii mai implinit cu un zambet.
Si-n aceasta zi plina de ploaie, mi-am oprit un pic privirile inspre o parte a gradinii din casa.

Copacel de ardei iute daruit prin rasad de un coleg de munca, spune el ca ies ardei mici si iuti tare- asa sa fie.


O alta parte din gradina...si acum mandria sotiei mele...

... fiindca ea a avut grija de ea...


... si fiindca sunt gemene...

Un comentariu:

  1. Nu vor rezista fara sa fie stropite. Eu am incercat anul trecut, iar cand m-am intors de la mare toate rosiile au fost manate. Le-am stropit si asa am reusit de am mai salvat ceva din ele. Eu le-am stropit ieri cu piatra vanata si var.

    RăspundețiȘtergere