n

n

6 martie 2011

Jurnal- Bucuresti-provincie

Benzina se scumpeste, alimentele se tin dupa ea, parca traiesc in alta tara, o tara care nu are legatura cu veniturile lunare ale familiei mele, cu ratele la banca care abia scad de la un an la altul si ma intreb -de ce?
Poate ca alta este tara si eu nu stiu, poate ca Bucurestiul este o alta lume in care oamenii nu au probleme si totul este frumos iar eu, provincialul nu am nici o legatura cu el, cu intreprinderile lui, cu fabricile lui..., sau poate nu sunt asa de multe, poate tot sistemul birocratic al acestei tari este adunat acolo si o duce bine mersi iar politicul are grija de el sa nu il deranjeze fiindca el ar fi primul care ar reactiona, noi provincialii suntem prea departe.
As fi nebun sa spun ca sistemul birocratic al acestei tari este de vina pentru situatia in care suntem, este nevoie si de el, fara el ar fi vraiste in tara dar implicarea tuturor partidelor ce au fost la putere in acest sistem ne-au adus dezastrul.
Acum , ceva despre provincie..

Pe fundal se vad cosurile de fum ale fostei otelarii dintr-un combinat siderurgic in care au muncit la un moment dat, douazeci de mi de oameni.

Din pacate luminile sau stins, au mai ramas opt sute de angajati.
Din alt unghi, a mai ramas un singur cos ce isi asteapta sfarsitul, ce era in jurul sau sa sfarsit de mult,parca o tara intreaga...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu