n

n

11 martie 2011

Gradina de langa parau- mazare

Am bantuit netul in aceste zile, am citit din carti cumparate despre ce si cum cu legumele.
Sunt peste tot informatii valoroase dar toate au, parca cava particural, particulara este si gradina noastra, asezarea ei, zona din care face parte, aerul si vantul ce o strabate, umbra si soarele ce o cuprinde si in concluzie, cred ca fiecare gradina este speciala in functie de multi factori iar noi trebuie sa tinem cont de acesti factori si acum ma refer mai ales la gradinarii incepatori precum sunt si eu. Profesionisti ar rade dar nu vor face asta, au timpul mult prea important de a face treaba decat a citi aiurelile mele.
Maine am in program luarea cu japca a socrului meu si continuarea insamantarii mazarei chiar daca vecinii vor zambii.
In plus o sa pun si un rand de cartofi, asa cum simt eu ca trebuie pusi, nu cum vor vecinii sau cum este scris in unele carti.
Ce vor mai zambii vecini, ce se vor mai uita de dupa uluci!...
Ei, traitori ai locului, eu, venitura din oras... sanatosi sa fim precum spune al meu tata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu