n

n

8 decembrie 2011

Blogosfera si micii- nu se ating dar ei exista

Luna viitoare se va face un an de zile de scris pe acest blog si in aceste ultime zile simt o oarecare oboseala, stres si nerv--poate ca de vina este ziua prea scurta in lumina sau poate lipsa gradinei in viata mea- nu imi termin fraza fiindca imi este greu in a
- urmarii alte bloguri
-a lasa comentarii si a raspunde la altele
-a gasii alte bloguri
-a scrie
-a gandii
-a zambii
-a...
Si toate acestea si inca altele intr-o ora, o simpla ora plina de 60 de minute in care trebuie sa fac acest blog sa fie.
Nu stiu ce timp au altii in a scrie si a urmarii blogosfera, simt doar ca pentru a iesii ceva bun in urma unui blog este nevoie de timp iar eu nu-l am si ca in urma acestui netimp, greselile sunt calare pe mine si acest fapt nu-mi place...
...si asa imi vine cateodata sa tac...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu