n

n

15 februarie 2011

Despre pastarnac



De pe net este poza.

Asistenta doctorului mi-a privit mainile- Dar cum de aveti arsurile astea pe maini?
Nu ma-m ars, zic.Apoi am intrat in cabinetul doctorului, sa uitat la mainile mele pline de arsuri-Ai lucrat cumva in gradina?
Da domnule doctor si daca ma gandesc bine cred ca este de la castraveti.
Nu este de la castraveti, de la pastarnac e, ma contrazice doctorul.
Domnu doctor, cred ca de la acele acelea mici de pe castraveti ...
Auzi, ai pastarnac la gradina?
Am...
De la el ai arsurile.
Si avea dreptate doctorul,ma-m interesat mai apoi pe la alte gradini, li sa intamplat si altora.Cu vreo doua zile inainte de a incepe sa-mi apara pe maini petele care in scurt timp au inceput sa semene a arsura, am rupt frunzele din stratul de pastarnac lasind doar micile frunze pe planta,asta pentru ca radacina pastarnacului sa se dezvolte mai mult si probabil zeama lasata de ruperea frunzelor pe mainile mele mi-a adus arsurile.
Am luat tratament, mi-a trecut si in acea luna de zile cat am tras cu arsurile am promis ca nu mai pun in viata mea pastarnac.
Mi-a trecut, o sa port manusi chirurgicale si am sa pun pastarnac in continuare.E bun pastarnacul in ciorba, e bun ca atunci cand isi da drumul, nu mai are loc pic de buruiana sa creasca pe langa el iar eu am un strat mai putin din care sa scot buruiana.
Concluzia mea- cu pastarnacul trebuie sa ma port cu manusi.

5 comentarii:

  1. Buna, si eu am patit la fel si nu m-am dus la medic. Imi spui te rog, ce tratament ai luat ?
    Nu ti-au ramas pete ?

    RăspundețiȘtergere
  2. am luat tratament, ceva aproape banal- frica mi-a fost ca voi ramane cu gramada de pete pe maini si pe fata--nu a fost asa, in timp de aproximativ doua- trei saptamani toate petele sau dus.

    Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. spune tratamentul!! asta ne intereseaza pe noi. Multumim

      Ștergere
  3. ...am inteles- tratamentul, mama lui de medicament- nu-l mai tin minte dar daca este asa important pentru tine, ma voi duce la acelasi doctor si-l voi intreba. Spune doar daca este important.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dexametazon- 2 fiole si xizal- 1 tableta pe zi- 4--5 zile

    RăspundețiȘtergere