n

n

20 februarie 2011

Jurnal-ce planta va iesi?

In decembrie trecand pe langa parcul dendrologic din Simeria m-am gandit sa dau o tura prin parc chiar daca nu era perioada cea mai buna pentru a putea vedea ceva interesant.Am avut dreptate, in schimb, mi-a venit ideea de a lua seminte. Le-am gasit pe jos, ai mei radeau de mine spunand ca veac nu va iesi ceva din cele cateva seminte adunate de mine si dreptate au avut pina azi.
Acasa le-am pus in cinci ghivece si astazi cand sotia cauta un ghiveci gol pentru a pune niste bulbi de floare a dat peste minunea minunilor, un firicel verde incepe a se ridica din ghiveci. L-am privit uimiti amandoi si am ras. Acum la aproape doua luni de cand am pus semintele in ghivece, habar nu am ce poate sa iasa din pamant.
Doar timpul ne va arata ce si cum si sper a putea sa am motive de a scrie despre planta ce se va inalta.Poate va fi asemeni coloanei lui Brancusi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu