n

n

20 aprilie 2011

Gradina insamantata.

Azi am terminat de pus semintele in gradina, ultimele au fost de gogosari, doar doua cuiburi. As fi vrut sa pun mult mai multe, gandul ca va venii vremea udatului si a buruienilor

ma oprit sa ma intind mai mult.


Am bombardat pamantul cu seminte de rosii, cam 70 de cuiburi. O singura ingrijorare am, trebuia sa le pun cu distanta mai mare intre ele. Multa grija trebuie sa am, de va stranuta una, le va apuca gripa pe toate si atunci va fi dezastru. Bineinteles, daca vor avea bunavointa sa iasa din pamant.


Buruienile vad ca o au din plin.


A iesit si spanacul, o sa trebuiasca sa-l raresc, sa-l ud mai des fiindca peste el trebuie sa vina fasolea cu par si asta cat mai repede.


Spanac udat, cam putina apa, adevarat.

In timp ce scriu, ascult stiri- Nicolaiciuc are incredere in justitie, de aia a venit- spune o voce. Cat de mare este prostia in Romania!?

Rezultat de seminte puse in pamant-salata, spanac, usturoi, ceapa, patrunjel, pastarnac, morcovi, rosii, mazare, cartofi. Nu stiu inca cum voi face dar pe acelasi pamant mai trebuie sa pun- dovlecei, varza, castraveti, fasole.
Oi vedea eu, atunci cand le va venii vremea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu