n

n

13 noiembrie 2011

Politica din gradina mea

Politica de doi bani, in fapt Mircea Geoana nu a faptuit nimic grav in ceea ce poate sa insemne psd.
Ca pare natalfet in anumite momente este o alta poveste dar in mod clar are o anume logica si liniste in cuvintele lui iar acestea ar fi trebuit sa fie in fata. Nu a fost asa iar acum asistam la un circ de doi bani din care fara sa ne dam seama in ceea ce inseamna ziua de azi, vom avea parte in plus de inca un mic chin de a traii in aceasta tara, in viitor.
Toate aceste miscari in politica acestei tari, ne vor aranja viitorul- toate se misca, toate se leaga, noi nu avem ochi si nu avem puterea de a vedea prin mocirla politica dar cu fiecare scandal pe care il vad pe televizor, stiu ca ai mei si gradina mea de legume, vor avea de suferit.
Nu-mi pasa de psd, de pdl, udmr si alte litere adunate gramada pentru a ne arata o cale, imi pasa de caldura de care avem nevoie in iarna, imi pasa de frigul ce imi va inconjura locul de munca si-mi pasa de Romania.
Din pacate, toate aceste pasari ale mele sunt in van fiindca politicienii acestei tari au alte interese, traiesc in o cu totul alta tara si au o alta cetatenie- nu sunt romani, sunt doar interese, o gramada mare de bani si o placere in a avea putere.
NIMICNICIE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu