n

n

19 noiembrie 2011

STEAG

Romanii sunt destepti.
Am vazut acest titlu peste Realitatea si dupa spuse, am inteles ca este vorba de un internet si despre o anume adunare de oameni si scrisuri, care impreuna ar trebuii sa arate lumii ca noi nu suntem paduchiosi, cersetori si tigani.
Despre paduchi, nu stiu a scrie marete cuvinte, despre cersetori stiu doar a spune ca acest oras ii are pe ai lui, precum cred ca ii are fiecare oras- ca sunt adevarati sau nu, este o cu totul alta istorisire- cat despre tigani- am un prieten, este tigan si chiar in seara asta a trecut prin casa mea si nu l-am simtit mai altfel decat in cei 20 de ani de cand ne stim.
Romanii sunt destepti.
Nu incape indoiala, prietenul meu, tiganul, face o facultate in care este cel mai tare, colegii ii spun Profesorul, are varsta mea, de 44 de ani, nu crede in aceasta facultate dar vrea...si dincolo de ea, mai mult...
Romanii sunt destepti.
Cred ca suntem destepti, dar haide-ti sa fim sinceri, avem in spate o istorie care ne poate da dreptul de a spune asta si acest fapt nu se poate face altfel decat printr-o comparatie.
Sa nu o facem in timpul in care padurile noastre sunt doborate la pamant, in timp ce sanatatea acestei tari nu mai are bani, in timp ce partidele ce ne conduc, nu au reusit in toti acesti ani sa vada interesul tarii mai presus de al lor, sa nu o facem in timpul in care in scolile noastre din mediul rural exista frig si inca multe altele si mai ales sa nu o facem acum,- sa o facem atunci cand in fiecare casa al acestei tari, va fi un steag.


2 comentarii:

  1. esti al unui oras cand te cunosc cersetorii si cainii maidanezi.
    am steag arborat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bucurie si sanatate sa aiba toti cei ce se afla sub steag.

    RăspundețiȘtergere