n

n

2 noiembrie 2011

Regine si flori


Acestea sunt Reginele rosii, intr-un foc pier pentru a nu duce pe mai departe mana ce salasuieste in ele, o mana pe care am oprit-o printr-o stropire dar de care sunt constient ca a ramas undeva, acolo, si ca in viitorul an ea va renaste trecand peste frigul iernii.


Si stiu ca doar un alt pamant in care Regina nu a mai trait va aduce liniste in stratul de rosii.




Oare de ce aceasta gradina se suprapune peste viata mea?
oare de ce proba mea de lucru in sudura pe care am dat-o ieri nu a fost buna pentru un inginer ce imi repeta in nestire ca nu este multumit?
oare de ce un patron caruia i-am spus ca vreau sa plec fiindca mi-a adus un om de neinteles ca sef de echipa, mi-a marit salariu?
si ar mai fi multe intrebari carora nu le gasesc acum raspunsul.
Acestea ma zdrobesc acum dar daca as continua, oare unde as putea sa ma opresc?
Am fost la cimitir astazi, ieri au fost prea multi oameni si nu am putut ajunge...
Flori pentru bunica sotiei mele, flori pentru tatal meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu