n

n

25 noiembrie 2011

Tara este inca in criza, (de parca a fost altfel ce cand ma stiu eu in ea!), politicul nostru isi vede mai departe de treaba, se arata si ne arata lumea lui in functie de interesul lui iar eu, unul, om ce mi-am pierdut de mult increderea in el, mai asist inca o data la o parodie deja trecuta, pe care el ne-o indeasa pe gatlej.
Uneori incerc sa-i inteleg si rabdare am, dar parca tupeul lor si insistenta cu care vor sa ne arate ca ei au dreptate si ca noi nu stim, imi provoaca o anume voma,- bugetul viitorului an, eliminarea bugetarilor din sistem, concedierea unei anume sefe de la un arpps sau asppde( nu au importanta literele), o prostie nascuta dupa ani de interese in care multi bani s-au dus din averea noastra inspre interesul unui anumit partid si inca multe altele de care habar nu avem, ma duc cu gandul mai departe si prin el, o alta intrebare ma face sa-mi pun- DE CAND SI PANA UNDE?
Adevarat, avem gradinile noastre si prin ele ne simtim stapani pe viata noastra, dar copii nostri...?

EI...?

De cand si pana unde?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu