n

n

28 noiembrie 2011

Teoria conspiratiei- varianta lopetii

In seara, un prieten a trecut pe la mine si dupa -ce mai faci?- din vorbe, in altele, ne-am amintit despre combinatul de la Hunedoara, despre cei 20000 de oameni ce munceau candva in el, despre cei 800 ce au ramas acum, despre cat de industrializata a fost tara in alte timpuri si ne intrebam cum de am reusit sa defrisam intreaga industrie?
Mai apoi am cautat vinovatii si al doilea a fost Gorbaciov. Ne-am intrebat ce o fi fost in capul lui si de ce a renuntat de fapt la putere si mai ales de ce a renuntat la URSS?
Dupa schimburi de pareri, am ajuns la concluzia ca el a fost de fapt un spion infiltrat cu multi ani in urma a ceea ce a facut si ca si-a atins scopul cu brio.
Si-n cele din urma am gasit si vinovatii principali- multinationalele lumii capitaliste si bancile acelei lumi care prin caderea sistemului comunist au reusit sa-si intinda puterea dincolo de lumea lor in care simteau ca au ajuns la capat de drum si ca in cele din urma au reusit- au avut bani, au avut dorinta sau disperare si sau implicat in politicul acestei lumi cu toata puterea lor financiara.
Desigur, tot ceea ce am vorbit cu prietenul meu, imi pare o prostie, o teorie a conspiratiei impartasita intre doi prieteni si trebuie sa recunosc ca nu am cum sa dau vina pe cola, pepsi, mittal sau alte multinationale pentru faptul ca astazi am dat la lopata pana cand am simtit ca-mi fierb in cap bruma de neuroni pe care ii mai am.
Nu-mi pare rau dupa comunism asa cum nu imi pare rau dupa capitalism si sunt constient ca toata aceasta planeta este de fapt o harta,- o ultima intrebare imi pun- de ce am dat eu la lopata astazi?
Poate ca cei ce vor sa ocupe o anume strada din america, stiu, si vor sa-mi raspunda chiar daca nu i-am intrebat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu