n

n

6 noiembrie 2011

Rosia Montana si Aurul Nostru

Cautand-ul pe Silviu am dat peste o scriere a lui Florentin Cristian despre reclame si Rosia Montana.
Am citit si este de citit si cred ca faptul bun in ceea ce inseamna acest proiect al aurului este ascuns undeva in pamantul Rosiei alaturi de aurul ei si ca cu greu se poate spune daca ceea ce se va intampla in timpul apropiat va dovedi cine si cum are dreptate.
Eu unul-si acum ma bag in seama, de parca electrodul pe care il sudez stie ceva despre aurul Rosiei...sau poate ca stie ceva mana mea dreapta ce face miscarile de dute-vino ale electrodului, si vad ceea ce cred eu ca inteleg.
-un presedinte de tara care nu are, nu poate si este nefiresc sa se amestece in ceea ce inseamna credinta in bine a unei comunitati locale si-n interesele financiare ale unei anume companii multinationale in acel loc, nici un drept. In ciuda electrodului meu, presedintele o face si parca o face cu o anume patima care nu ar trebuii sa faca parte din fisa postului lui si acest fapt poate ca naste intrebari pentru unii. Intrebari nu mai imi pun in a intelege faptele si vorbele acestui presedinte fiindca nu dau multi bani pe vorbele lui- a avut grija de asta- intrebari imi pun in ceea ce priveste gandirea acelor oameni din Rosie si daca o clipa stau si astept, stiu sigur ca doar ei au dreptul si puterea de a hotara.
Nu o are presedintele, nu o are multinationala, nu o au reclamele si nici macar electrodul meu care la un moment dat isi va sfarsi lumina, lungimea si rostul...
...si bine m-as simti daca aurul Rosiei ar putea sa hotarasca...fiindca el stie cel mai bine de ce s-a asezat acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu