n

n

11 mai 2011

Romania din parcare


Astfel arata o parcare de supermarket parasit.Pare lipsita de viata, doar norii ii dau un pic de culoare dar nu este asa, prin aceasta parcare vad in decurs de o ora, atat cat imi ia sa beau o bere in masina, o Romanie reala, o Romanie a noastra, a oamenilor ce facem parte din ea.


Un sofer a parcat masina, il stiu, e un vecin cu care nu am nici o vorba- de ce? nu stiu dar simt ca nu are importanta. Coboara din masina, scoate din portbagaj o cutie in care ar trebui sa fie o masina de gaurit, inchide usa din spate, inchide centralizarea si apoi se apuca sa verifice fiecare usa. Il priveam in timp ce tragea de manerul fiecarei usi si ma intrebam de ce face asta, ce gand, ce trecut si cat de puternica poate sa fie legatura lui cu acea masina?
Si pentru o clipa m-am pus in locul lui si mi-am vazut masina aceea ca pe o casa de care trebuie sa am grija si pe care trebuie sa o incui atunci cand o parasesc. Si in acea clipa nu ma mirat nimic din ce a facut el, ce nu am inteles a fost gestul facut de doua ori in mersul lui de la masina inspre...- de ce sa intorci privirea inspre o masina pe care ai incuiat-o si verificat-o?
De cate ori am intors noi privirea inspre usa casei atunci cand am plecat din ea?
Cred ca rareori- de ce?

4 comentarii:

  1. oare ii parcarea de la fosta Artima?

    RăspundețiȘtergere
  2. De la fosta Artima, apoi de la fostul Carrfour- acum ne-a ramas noua.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai inseamna ca suntem vecini.

    RăspundețiȘtergere
  4. Un prieten ce si-a cumparat casa in Poienita Voinii mi-a dat semintele de salata pe care le-am pus din toamna ,precum ma invatat. Este bun gradinar si carei leguma ii merge bine acolo, sigur ii va merge bine si in Ghelari.
    Frumoase locuri, mult bine!

    RăspundețiȘtergere