n

n

4 mai 2011

Seminte de rosii puse de 1 aprilie

Dupa ploaie a venit frigul, pauza de crestere pentru plantele din gradina. Ingrijorat de ceea ce ar fi putut patii firava mazare din cauza ploii mult prea hotarate, am fost la gradina. Era in regula, mandra si frumoasa mi-a spus sa-i mai pun un rand de sfoara si i-am pus- sa bucurat.
Si iata ce am mai gasit.

Acestea sunt rosiile iesite din semintela puse in pamant pe intai aprilie. Nu sunt la fel in toate cuiburile fiindca nu am procedat corect cu pamantul cu care am invaluit semintele. Am pus mai apoi alte seminte si au iesit toate fiindca am avut un pic mai multa rabdare.


Au cazut si petale de lalea, este si ramane frumoasa si acum si atunci - ea face intrarea acum pe blog.

Un comentariu:

  1. IMI PLACE TARE MULT LALEAUA MEA, IMI PARE RAU CA NU O VAD CUM INFLORESTE, DE DEPARTE VA TRIMIT IMRATISARI SI... MI-E DOR DE VOI. VA IUBESC MULT

    RăspundețiȘtergere