n

n

28 mai 2011

Prima mea mulcire.

Zi de sambata, drum inspre gradina, gradina fara ploaie.
Si am ajuns si m-am certat cu spanacul Gheorghe pentru graba lui si a fratilor sai de a face seminte- s-a scuzat ca nu-i vina lui si l-am crezut, cea mai mare parte din vina o poarta gradinarul.
Am gandit mai apoi ce sa fac cu el- trebuia eliberat locul pentru fasolea pe care am pus-o printre randurile de spanac si care a inceput sa glasuiasca.
Inspirat de minunatul internet, am pus trupa lui Gheorghe la o ultima treaba si la-m asezat in stratul de ceapa, atat cat a putut el.
Thamara mi-a cerut sa modific data ce apare in poze- am facut-o si se vede ce a iesit. Am o gramada de probleme cu aparatul de fotografiat, este batran si capos si face doar ce si cum vrea el, de aceea il las in pace, atata timp cat mai poate umbla eu zic sa-l mai las, toti avem nevoie de un batran la casa.
Am pus spanacul printre randurile de ceapa si-n acele clipe zambeam si ma intrebam ce-or zice vecini mei de gradina cand vor vedea minunea sau prostia asta fiindca oamenii acelui sat nu au facut si nu stiu nimic despre mulcire precum nu am stiut nici eu.
Sau mai intamplat si altele prin gradina azi si toate sunt la locul lor.
Aproape,toate.

2 comentarii:

  1. Sa vezi ce bun este pentru fixarea azotului in sol! Dar parca asa sa prapadesti spanacul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Spanacul...cu gand bun l-am pus, de a il ingriji pentru binele lui si al meu dar nu a fost sa fie.
    I-am daruit apa asa cum am putut eu dar nevoile lui erau mult mai mari si astfel a lasat in urma frunzele de care eu aveam nevoie si sa inaltat pentru a face seminte.
    Inainte de a-l scoate din pamant am incercat sa-i strang frunzele- in 20 de minute de strans am reusit sa adun mai putin de o jumatate de kilogram si am privit restul spanacului pe care il mai puteam strange si mai mult de un kil jumatate nu cred ca adunam de pe toata suprafata
    Mi-a parut rau fiindca eu ma asteptam in clipa in care am pus seminte de spanac in pamant, la o recolta care sa-mi asigure macar o masa la doua saptamani pana la viitoarea recolta.
    Din pacate nevoia lui de apa a fost peste puterile mele iar el ma pedepsit- nu l-am rupt din pamant cu placere ci cu credinta ca mai poate sa faca ceva folositor.
    Acum este un soldat in stratul de ceapa- o apara de buruieni si de seceta.

    RăspundețiȘtergere