n

n

7 mai 2011

Vorbe goale de presedinte...

Printre altele am auzit discursul presedintelui. Am zis printre altele fiindca nu-i dau nici o importanta acestui discurs, il stiu pe de rost, ni la expus de o gramada de ori si toata vorbaria lui foarte convingatoare de fiecare data, cu mult sange in ea se rezuma de fapt la cateva aspecte, aceleasi de fiecare data.
In primul rand ne spune cine sunt vinovati pentru ceea ce traim, tot timpul altii si nu guvernul condus de el. Si ma intreb de fiecare data ca prostu, daca ei au puterea, de ce nu au facut nimic in gramada de ani de guvernare?
Apoi ne tot spune ca mergem inspre bine, si adevarat de ar fi,a merge spre bine cu viteza melcului in timp ce toti ceilalti trec pe langa tine si ii vezi mai apoi undeva in departare, nu mi se pare deloc o realizare, dimpotriva un mare rahat.
Mai vine cu ceva promisiuni amestecate printre niste cifre, mai face o gluma ce da bine la popor, mai cauta un mogul dand in vileag vreun fapt al lui, o himera dealtfel prin care reuseste sa abata atentia si sa-si apropie omul sarac al tarii care vede astfel in el un fel de Robin Hood si intr-un final mai rade un pic si ne doreste wekeend placut.
Ne-a placut ce am auzit, l-am simtit aproape de noi, am gasit vinovatii, am ras un pic si acum sa mergem la vot fiindca stim cu cine sa votam- cu traian basescu!....Uraaa...!Ura...!

...si de alti politicieni


Au trecut cateva ore de cand am scris cele de mai sus si intre timp am vazut oameni politici pe televizor care dau cu paru pe presedinte si pe guvernul lui, toti incrimineaza, se plang si dau solutii despre ce ar trebuii sa se intample cu tara asta. Ii privesc si ma intreb - ce vor de fapt? toti acesti oameni sunt plini de bani, ce mai vor, vor mai mult decat au ,?ca binele nostru nu cred ca il au in capul lor de mitici.Si cred ca am dreptate si in credinta mea imi dau seama ca nu avem sperante in curand pentru binele tarii fiindca cei ce ne conduc acum vor pleca si acum se pregateste terenul pentru cei ce vor urma si care vor face acelasi lucru-
isi vor vede de afacerile lor si ne vor lasa pe mai departe,...departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu