n

n

15 mai 2011

congres pdl

A fost congres in pdl si a iesit prost. Sa nu-mi amestec nimicnicia mea in treburile lor mult prea marete si importante, in incalceala relatiilor si a intereselor ce au adus rezultatul final al congresului si sa spun lucruri simple- in primul rand chiar la inceputul congresului sa cantat imnul de stat, nu l-au lasat pana la capat, l-au oprit brusc, poate le era frica ca romanul chiar se va destepta. In al doilea rand nu pot uita zambetul tamp pe care il are premierul de fiecare data cand presedintele vorbeste- ceva in genul-vedeti, v-am spus eu ca asa si asa si ca noi avem dreptate- si presedintele ii da inainte cu vrajeala si premierul zambeste tamnp cu mai mult foc.
Si la final de congres se vede rezultatul intalnirii a o mie si ceva de interese si meschinarii- un munte de gunoaie, de hartii si de peturi goale, de pancarde aruncate aiurea, o mare mizerie.
De laudat sa-i laude altii, eu nu pot- eu astept un alt congres, al celorlalti.
In rest sa avem grija de noi, sa ne fie bine atat cat putem, ca dupa ei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu