n

n

18 mai 2011

Si caii se impusca, nu-i asa?

Ma asez oarecum linistit pe ceea ce se vrea a fi un scaun,
apas butoane de tastatura si o intreaga lume se deschide.
Starea mea de dinainte are o oarecare importanta dar ea se schimba in functie de ceea ce se arata ochilor pe ecranul monitorului- vad o lume care exista, ma implic in ea si ma raportez la ea pentru a imi da seama cine si unde sunt. Este bine, starea de bine ma inconjoara si incerc sa o pastrez dar nu reusesc tot timpul si nu ar fi nimic in neregula cu asta fiindca toate acestea apartin lumii noastre. Greu este cand nu mai pot intelege, cand tot ceea ce am fost si trait nu mai are corespondent in ziua traita azi- 18 Mai 2011.
Si caii se impusca, nu-i asa?
Va amintiti filmul?
Am ajuns la cuvinte scrise de un om prin intermediul Minunilor din gradina mea si vorbele acelui om m-au ajuns prea mult.
Si inca ceva- povestea Calaretului electric- un film care ar trebuii sa ne puna pe ganduri pentru ceea ce putem a face cailor nostri, iar noi>>>?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu