n

n

23 mai 2011

Seceta!?

Zi plina de nori si atat- se invart, uneori dau chiar si un fulger si apoi pleaca mai departe. Am udat gradina astazi cu apa din paraul din apropiere chiar daca stiu ca este rece pentru plante.

Ce pot sa cred despre acest fel de a uda? Ca este bun pentru plantele care inca nu au radacina adanc infipta in pamant dar cartofii si mazarea au nevoie de o ploaie adevarata nu de tentativa mea de udat. Si am mai stat un pic si am mai gandit si disperarea ma cuprins. Si am incercat sa ud mazarea cu stropitoarea. Am insistat si apoi am dat pamantul laoparte sa vad pana unde a ajuns apa, mult prea departe de radacinile ei. Cu mainile pline de noroiul facut de mine am privit mazarea care are pastaile facute, pastai care au acum nevoie de apa pentru ca bobul mic din ele sa poata sa isi duca menirea pana la capat si am hotarat ca am nevoie de ajutor, si am sunat un prieten.
Daca voi primi ajutor voi afla maine.
Este seceta in gradina noastra si cred ca este momentul sa vedem cat de singuri suntem.
Si nu stiu de ce dar galeata, sfoara ce o leaga si paraul din care iau apa nu imi dau simtul neputintei fiindca pana acum am putut si am reusit sa am o galeata, o sfoara, un parau de care raspund in trecerea lui prin dreptul gradinei.
Va doresc mult bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu